Wyświetlenia;

30.3.13

Ważne info :)

Wiecie co.. Sama już nie wiem czy prowadzić tego bloga, bardzo chce pisać części, ale czasami nie mam weny i nie mam jak napisać, a nie będę pisać na chama, tak jak ostatnio i źle mi to wyszło, bo pisałam o cięciu się, beznadziejne. Myślę, że ci co chcą czytać poczekają zanim coś nowego dodam, a ci co nie będą chcieć po prostu przestaną czytać, nie wiem co ile będę dodawać części, nic nie obiecuje. Oczywiście chciałam was wszystkich przeprosić, chociaż wiem że to 'gówno da', a no i oczywiście pewnie zaraz będą na mnie obelgi, jaka to ja nie jestem, że obiecuje i nie dotrzymuje słowa. Tak jestem nieodpowiedzialna, nic nie zrobię. No więc, Ci co będą chcieli czytać, poczekają na nową część nawet tydzień, a Ci co nie chcą, po prostu odejdą. Nie martwie się tym, że ktoś przestanie to czytać, bo napewno znajdzie się ktoś nowy, który będzie też czytał to i któremu się to spodoba. Pewnie spróbuje się poprawić. Będę lepiej pisać. A części będą dodawane nawet nie wiem czy co tydzień. Jak napiszę to dodam. Proste i logiczne.
No więc, to tyle, nie mam zamiaru się wykręcać czymś, bo niepotrzebne mi to, nie będę was oszukiwać. :)
Następna część nie wiem kiedy będzie i nie pytajcie już o to, bo to denerwujące, dodam jak napiszę.
Cześć Fani i Antyfani mojego bloga! :)

45 komentarzy:

  1. Mi bardzo podoba się twój blog. Sama pisze więc wiem jak to jest nie mieć weny i pisać na chame. Ja mogę poczekać mi to nie przeszkadza. :D Pisz dalej Piszesz na prawdę super <333 Tylko pozazdrościć. A Antyfanami się nie przejmuj :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zostanę bo naprawdę podoba mi się te opowiadanie i ciekawi mnie co dalej :) piszesz super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć,cześć!
    No więc antyfani stwarzasz sobie ich sama.
    Kłamiąc,wymyślając itp.
    To byli twoi fani kiedyś to przez cb obrażają cię i wyzywają.
    Nawet cię tw fani nie obchodzą
    ,,Ci co chcą niech zostaną,a ci co nie niech nie czytają".
    Nie bd ci tłumaczyć tego wszystkiego bo stwierdzisz że jestem ,,antyfanem".
    Także nwm czy jest wgl sens pisania tego,ale spróbuję.
    Twój blog ma wady i zalety.Oczywiście przeważają zalety.Jestem za tym abyś dalej pisała ten blog.Ale mogłabyś zwracać wiekszą uwagę na czytelników.
    Wiemy,że się starasz i cieszymy sie bardzo.Jeśli naprawdę ten blog oraz czytelnicy są dla cb bardzo ważni,postarasz się bardziej.
    Pozdrawiam i czekam na kolejną część.
    Buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie kłamie ani nie wymyślam, to wy stwarzacie sobie jakieś różne historie.
      Zapomniałam hasła, nikomu nie zdażyło się nigdy zapomnieć hasła?
      Nie miałam internetu, każdemu można odłączyć internet, tym bardziej jak ci go brat odłączy.
      Choroba, każdy czasem jest chory, więc o co ci chodzi? w czym kłamałam?
      Fani, mnie obchodzą :)

      Usuń
    2. No właśnie. Ja Was ludzie nie rozumiem. Przecież Dominika się stara, ale to nie jest jej cały świat nie zapominajmy ludzie. Choroba, zapomnienie hasła i odłączenie internetu to są normalne rzeczy więc się ogarnijcie trochę z tym, że ona sama sobie antyfanów nazbierała. Pisząc '' Jak Wam się nie podoba to nie czytajcie '' tylko jasno mówi, że piszę dla tych co lubią to czytać i nie mają wątpliwości, że chcą to czytać mimo paru wad. Dobra nie ważne. po prostu dajcie jej trochę żyć może ? Okej Domi. Pozdrawiam Cię i życzę weny. Nawet jak jej nie będziesz miała do poczekam jakiś czas : )

      Usuń
    3. Oo. Kama. Niewiedzialam ze zdecydowalas sie to czytac . :) Zgadzam się z twojim kometarzem w 100./. :D

      Usuń
  4. Ooo troche przykro ; /// no ale nie mam Ci tego za złe, masz talent i nie będziemy nalegać, bo to tylko presja i wgl i się zepsujesz. Kckckckckc :* ja żyje tymi opowiadaniami :) jesteś mega. Ja mam grype ale na telefonie co pare godzin tu wchodze. I się zastanawiam czy nie czytać tego od 1 części tak od początku ;) więc ja na pewno nie odejde z tego bloga. On jest świetny, nie potrafie o tym nie myśleć. A ty masz talent i to jaki, podziwiam cię :D EJ, ALE OBIECAJ ŻE SIĘ NIE PODDASZ OKEJ? OBIECAJ TO NAM, NIE PODDAJ SIĘ PROSZĘ, WSTAWIAJ CZĘŚCI JAK PISAŁAŚ CO TYDZIEŃ, NO ALE SIĘ NIE PODDAWAJ. Ja będę czekała ;) powodzenia i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę dodawać, ale na pewno nie co 3 dni, bo nie mam w ogóle czasu ani weny nic napisać.. :/ :) :*

      Usuń
    2. to od początku trzeba było tak napisać, a nie zaczęłaś, że hasło, chora, internet... za każdym razem coś. Owszem każdy ma różne dziwne sytuacje, ale po co to było? Ani razu nie dodałaś części na czas, więc zastanów się.

      Usuń
    3. Ani razu?
      hahahahaahhahahahahahahahahaha, to coś musiałaś/eś nie sprawdzać, bo tylko 4 razy na czas nie wstawiłam, a ile jest części? 26 :)

      Usuń
    4. No właśnie ahahahahahaha. Prawie zawsze były na czas więc sobie lepiej jeszcze daty posprawdzaj kiedy dodawała. Życzę Ci szczęście : )

      Usuń
  5. Okey. My możemy poczekać,ale co do trzeciego komentarza, o kłamaniu. Ok. To co napisałaś po tamtym komentarzem jest prawdą, i każdemu może się zdarzyć, ale w poprzedniej części napisałaś, cyt.: ''Następna część za 3 dni, już napisana, także się nie martwcie ;)''. Napisałaś, że kolejna część jest już napisać,a teraz mówisz, że nie masz weny, by napisać kolejną część...-,- Więc?? Czy wtedy nie skłamałaś? No, ale ok. Czekamy na kolejną część o ile się pojawi. Pozdrawiam :)/Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasami jak siedzę do 3/4 na kompie, żeby napisać części to piszę nawet nie wiem co, ale piszę. Zdarzyło mi się tak napisać, bo zaraz by poleciały ' obelgi ' że nie dodam itd. Ale ja nie mam weny żeby ciągle to pisać.. Jej, a bloga chce prowadzić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja z chęcią poczekam chociaż jestem niecierpliwa, ponieważ twoje opowiadania są świetne i czekam na kolejne.Pozdrawiam;)/Dominika

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam czytać twojego bloga i będę czekała na następne rozdziały ;) <33

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kocham twojego bloga i poczekam na następną część nawet rok . Nie przestawaj pisać bo mnie bardzo interesuje dalsza część. Ja nigdy nie przestanę czytać ;* 3maj się i pisz spokojnie ;*
    ps. wesołych świąt wielkanocnych i mokrego śmingusa dyngusa xd :D:D ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam tego bloga ale ciebie Dominika z każdym dniem mniej i nie piszcie ze 'hejtuje' bo to nie youhate xd tylko zawsze masz wymówke pewnie mi tez napiszessz 'nie podoba sie,nie czytac' nic nie mam do bloga bo jest zarąbisty ale ty kłamiesz nas w żywe oczy ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NO KURWA, W CZYM WAS KŁAMIE, JA PIERDOLE -.-''
      raz tylko napisałam że mam część, a jej nie miałam!

      Usuń
    2. I tu właśnie pokazałaś co potrafisz. Jesteś beznadziejna. Historie piszesz fajne, ale cala reszta do dupy.

      Usuń
    3. Wiesz czego ci brak Dominika? przyjmowania krytyki z klasą jak ktoś ci zwróci uwage to po to,żebyś więcej nie popełniała tych błędów a ty już z przekleństwami i jesteś niewiadomo jak tym zbulwersowana.co do twoich 'antyfanów' to sama ich sobie narobiłaś to kiedyś byli twoi fani ale ty jesteś tak niesłowna z tym dodawaniem że ludzie sie normalnie na cb wkurzyli .na następną część bede czekać ale twoja osoba mnie do tego zniechęca...

      Usuń
    4. no właśnie ! odrazu przeklinasz < hahhaha > i jak juz zaczelas pisac tego bloga to moze bys go skonczyla ? o.O
      a jak nie masz juz ochoty go pisac to napissz tylko kilka czesci i zrob zakonczenie ? prostee chyba niee ? < lool > my to rozumiemy ze nie msz weny no ale to juz przesada !
      i zgadzam sie z komentarzem sama sb narobilas 'antyfanow' !
      i wgl po co pisalas ze masz czesc a jej nie mialas ?
      chce czytac tego bloga ale to juz jest denerwujace ..
      i jak masz tylu fanow to moze tak jakby bys o nich zadbala a nie pisac cos takiego ' Ci co będą chcieli czytać, poczekają na nową część nawet tydzień, a Ci co nie chcą, po prostu odejdą '
      sama powiedzialas ze fani cie obchodza ?

      Usuń
    5. i tak powinniście ja zrozumieć.. a jak wy byście pisali/ly tak no to myślę , ze postąpiłybyście więcej błędów .. ;/ Dominika ma zajebista wenę i naprawdę jej blog jest zajebisty... wiec podoba się to czytajcie nie to wypierdalać! :P Pozdro ! xD

      Usuń
    6. hahahaha żałosny jesteś anonimku !
      chyba jak zaczeła tego bloga to powinna skonczyc ? o.O
      a nie mowi ze nie ma weny !
      no to niech powie po jakiego chu** zaczynala tego bloga ?
      lubie go czytac ale bez przesady !

      Usuń
    7. Zgadzam sie z anonimem wyżej wkurza mnie ta baba opowiadania niby pisze fajne ale ona sama jest taką nieogarniętą debilką -,-

      Usuń
    8. jestem babą i nieogarniętą debilką, fajnie że mnie znacie :)

      Usuń
    9. Przynajmniej mówisz o tym otwarcie chyba twój jedyny plus.

      Usuń
  11. bardzo lubie twojego bloga i poczekam na następną cz. :) wesołych świąt

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś teraz na stronce..to czemu nie dodasz kolejnej??
    Nie rozumiem tw logiki..

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobra rozumiem co to znaczy nie mam weny, bo sama to nie raz przeżyłam. Ale fani to coś dzieki czemu piszesz wiec nie możesz pisać takich żeczy jak: Ci co chca to czytają. Takim sposobem napewno ich odstraszysz!
    Lubie twojego bloga i to jak piszesz wieç przykro że tak myślisz.
    Czekam na kolejną czesc ale nie chce czekać miesiąc! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim zdaniem to co piszesz jest super razem z przyjaciółką czytamy twego bloga i prowadzimy rozmowy na temat tej historii. Mam nadzieje, że dalsza część będzie zajebista. Razem z przyjaciółką czekay na dalsze losy bohaterki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiem o co chodzi. Sama tez prowadzę bloga i wiem jaki to wysiłek dodawac prawie co dziennie nowe części dlatego rozumiem to co czujesz. Będe cierpliwie czekac na nowe części ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dominika kocham Twojego bloga !! Ja co prawda nie prowadzę bloga piszę tylko dla siebie i mojej przyjaciółki, więc ja cię rozumiem jak się nie ma weny to się beznadziejnie piszę :/ Nie odejdę będę czekać jak długo się da, ale miło by było jakbyś dodała jakąś część chodźby co tydzień ;* Pozdrawiam i życzę Wesołych świąt i mokrego dingusa. / Klaudia :D

    OdpowiedzUsuń
  17. A weż się dziewczyno . Ile można czekać na kolejną część ? Jak prowadzisz bloga to powinnaś najpierw napisać całą historię, a później dodawać poszczególne części systematycznie . :p

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja się nie zgadzam z tymi tymi tam wyżej >.< A w ogóle to gdzie ty kłamiesz ? >.< Nie rozumiem >.< .. Czekam na kolejne części <3 Wesołego jajka ! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham twoje opowiadanie <3 wejdzie ktoś na mojego bloga ? dopiero zaczynam i noo. prosze *,*
    http://zycieitede.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie przejmuj się tam tymi na górze,najwyraźniej ich nie obchodzi to czy ktoś ma czas czy go nie ma.Ja osobiście będę czekać na dalszy ciąg twojego opowiadania nawet miesiąc :) ;33

    OdpowiedzUsuń
  21. Mogę czekać, bo wiem, że jest na co .Mam nadzieje, że bd.kontynuaować :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialne opowiadanie , zarąbiście się to czyta .. Jest na co czekać . ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Twój blog jest cudownym, z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział ;)
    Błagam, nie przestawaj pisać ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. I co? powinnaś już dodawać,rozumiem ze tez masz obowiazki,ale powinnas byc bardziej punktualna.
    My tez nie mamy czasu czekac na twoje zachcianki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To raczej jest mój blog i ja będę decydować kiedy dodać rozdział :)

      Usuń
    2. Taak??Nie jestem blondynką.Wiem,ze twoj ale chyba sie nas pytalas kiedy dodac no nie?W dupie mam ten blog.

      Usuń
    3. Może i pytała, ale teraz nie ma weny więc ma napisać byle jakie opowiadanie żeby później i tak dostawać nie miłe komentarze i skargi ? -.- .. Jak nie chcesz to nie wchodź ja kocham ten blog i bede czekać :3 .. PJONA ! . _ .

      Usuń
  25. Dobra Dominika wiemy, ze to twój blog i wogole ale po co nas pytałaś co ile dni chcemy części choć i tak ich nie dodajesz... Bo nie masz weny tak ale chyba przez prawie tydzień nie mieć weny ?!? Po prostu ci się nie chce i piszesz,ze nie masz weny...Ja rozumiem,ze jesteś chora czy coś bo wtedy się nie chce pisać ale tobie to po prosu chyba sie nie chce ; D Tak wiem ze zaraz bedzie ze jestem jakim hejterem czy coś ale ja mówię co myślę i każdy może napisać to co myśli ; D Blog jest fajny tak jak opowiadania ale Ty dziewczyno ze tak powiem ogarnij się i pomyśl dobrze nad tym co robisz... : D

    OdpowiedzUsuń
  26. Blog jest genialny Domi :) ja poczekam

    OdpowiedzUsuń